Grudniowe książki


Grudzień postanowiłam spędzić z polskimi autorkami. Bardzo lubię czytać twórczość rodzimych autorów, gdyż bohaterowie, których kreują w swoich powieściach są naturalni. Przypominają mi znajomych z sąsiedztwa, ich radości i rozterki są bliskie każdemu z nas.
Na początek zagłębię się w "Karmelową jesień" Aleksandry Tyl, która jest kontynuacją "Magicznego lata". Magiczne lato już przeczytałam, dlatego jestem ciekawa jak potoczą się dalsze losy bohaterów.
Karmelowa jesień
Aleksandra Tyl
wydawnictwo Prozami
data wydania 25 października 2016
ilość stron 492





Kolejnymi pozycjami czytelniczymi będą "Dasz radę, Nataszo" oraz "Serce z bibuły" Karoliny Wilczyńskiej. Będzie to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki.
Dasz radę, Nataszo
Karolina Wilczyńska
wydawnictwo Czwarta strona
data wydania 2 marca 2016
ilość stron 273





Serce z bibuły
 t. 4 Stacja Jagodno
Karolina Wilczyńska
wydawnictwo Czwarta strona
data wydania 28 września 2016
ilość stron 320



Czwarta książka na grudniowe wieczory to "Taka jak Ty" Gabrieli Gargaś.
Taka jak Ty
Gabriela Gargaś
wydawnictwo Filia
data wydania 29 marca 2017
ilość stron 476





Ostatnią książką, którą chcę przeczytać to "Jeszcze raz" Agaty Przybyłek.

Jeszcze raz
Agata Przybyłek
wydawnictwo Czwarta Strona
data wydania 10 maja2017
ilość stron 360



 

Ciekawe czy uda mi się zrealizować tak napięty plan czytelniczy?


Komentarze