Ustrzel licznik i wygraj!

Wyborowym strzelcem, który ustrzelił licznik 99 999 została Justyna Wcisło! Gratuluję!
 
 
 
Książka wędruje do zwyciężczyni.

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie. Niebawem pojawi się kolejny konkurs strzelecki.
 



Witam was serdecznie!
Dzisiaj mam dla was propozycję strzelecką. Sfotografuj licznik odwiedzin (może być screen) Czytam dla przyjemności, który wskaże liczbę 99 999W nagrodę otrzymasz książkę "Dar serca " Amandy Brook, recenzja znajduje się na blogu. 

Zgłoszenia z fotografią licznika przyjmuję na maila jaczynskaandzelika@gmail.com .
W tytule wiadomości wpisz "Ustrzel licznik i wygraj".


Miło mi będzie jeśli:

  • zostaniesz obserwatorem mojego bloga,
  • zostaniesz obserwatorem  mojego fanpage'a,
  • udostępnisz post.
Zasady:
  1. W zabawie może wziąć udział każdy, kto mieszka na terenie Polski.
  2. Wygrywa ta osoba, która prześle wiadomość wraz ze zdjęciem licznika, który wskazuje 99 999.
  3. Zabawa rozpoczyna się 29 marca 2020 r. i zakończy się wraz ze spełnieniem warunku z pkt. 2.
  4. Jeżeli nikt nie ustrzeli licznik, to nagroda przechodzi do kolejnego konkursu.
  5. Sponsorem nagrody i przesyłki jest Czytam dla przyjemności.
  6. Wysyłając mail, w którym podasz swoje dane do wysyłki, wyrażasz zgodę na opublikowanie twojego imienia i nazwiska jako zwycięzcy. Adres posłuży mi tylko do wysyłki nagrody, nie będzie nigdzie publikowany. 
  7. Zgłaszając się do konkursu akceptujesz regulamin.
  8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
Gotowi?
3, 2, 1 start!


Komentarze

Prześlij komentarz