Podsumowanie grudnia

Witam Was serdecznie!
Kolejny miesiąc za mną, miesiąc który dostarczył wielu pozytywnych chwil. Grudzień ma to do siebie, że czas płynie mi szybciej oraz zawsze z niecierpliwością czekam na święta Bożego Narodzenia. Samo przygotowywanie się do świąt, organizowanie prezentów dla najbliższych oraz wysyłanie tradycyjnych kartek świątecznych, sprawia że atmosfera świąteczna udziela się nie tylko mnie, ale wszystkim domownikom. W tym roku uczestniczyłam po raz pierwszy w wymianie świątecznej. Dzięki tej inicjatywie na grupach czytelniczych na facebooku miałam możliwość poznać bliżej przemiłe dziewczyny. Prezenty, które sobie robiłyśmy dostarczyły mi niezapomnianych emocji.
W grudniu wydawnictwo Novae Res zaproponowało mi stałą współpracę, z czego niezmiernie się cieszę, gdyż tym samym mam możliwość czytania przedpremierowych książek, w tym debiutów literackich.
Pomimo wielu obowiązków uważam, że ten czas był owocny w czytaniu ciekawych lektur. 
Dla tych co nie mieli okazji jeszcze zapoznać się z książkami, które przeczytałam w grudniu zamieszczam poniżej ściągę. Może moje recenzje zachęcą Was do przeczytania niżej zamieszczonych tytułów książek. 
Gorąco zachęcam do lektury.


Podsumowując
Przeczytałam  10 książek, które zawierały w sumie 4 324 strony.
Średnio na dzień wypadało do przeczytania 139 stron.

Podium w odsłonach czytelniczych zdobyły następujące książki:

I miejsce Marcel
II miejsce Trzy razy miłość
III miejsce Mam chusteczkę haftowaną

W grudniu odwiedziliście mnie  1 453 razy.

Dziękuję Wam za odwiedziny i zapraszam do kolejnych wizyt na moim blogu oraz zaobserwowania go.



Jeżeli czytałyście/czytaliście już te książki, proszę podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami.
Jeżeli jeszcze nie miałyście/mieliście okazji zapoznać się z ich treścią, 
może  moja opinia  skłoni do przeczytania powyższych propozycji literackich. 
Czekam na Wasze komentarze.

Komentarze