Podsumowanie stycznia


Witam Was serdecznie!
Za mną  kolejny miesiąc, który minął nawet nie wiem kiedy. Styczeń był miesiącem, który był bogaty w wiele ciekawych książek, które miałam okazję przeczytać, wśród nich były debiuty literackie, premiera książki "Trzy razy miłość" pani Jolanty Kosowskiej.  
Jeżeli chodzi o debiuty, to bardzo spodobała mi się książka " Dzień ojca" Eweliny Woźniak. Ciekawa jestem czy już mieliście okazję przeczytać ją. 
Wzięłam udział w book tour organizowanym przez autorkę Renatę Kosin. 
W styczniu nawiązałam współpracę z Wydawnictwem Dragon, dzięki temu będę miała większy dostęp do nowości czytelniczych, z czego niezmiernie się cieszę.
Dla przypomnienia poniżej zostawiam Wam linki do książek, które przeczytałam w styczniu. Zapraszam do lektury recenzji.

                                                
 










Podsumowując
Przeczytałam  10 książek, które zawierały w sumie 3 261 strony.
Średnio na dzień wypadało do przeczytania 105 stron.

Podium w odsłonach czytelniczych zdobyły następujące książki:


I miejsce Trzy razy miłość 

II miejsce Tam, gdzie rodzi się miłość
III miejsce Dzień ojca debiut

W styczniu odwiedziliście mnie  2 057 razy.


Dziękuję Wam za odwiedziny i zapraszam do kolejnych wizyt na moim blogu oraz zaobserwowania go.



Jeżeli czytałyście/czytaliście już te książki, proszę podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami.
Jeżeli jeszcze nie miałyście/mieliście okazji zapoznać się z ich treścią, 
może  moja opinia  skłoni do przeczytania powyższych propozycji literackich. 
Czekam na Wasze komentarze.





Komentarze