Podsumowanie listopada


Witam Was serdecznie! Czas leci tak nie ubłagalnie, że kolejny miesiąc już nam minął. Za to są coraz bliżej święta Bożego Narodzenia i gorączkowa bieganina za prezentami. 
Poniżej zamieszczam listę książek, które przeczytałam w listopadzie. Znajdziecie kryminały, thiller oraz powieści obyczajowe. Moim faworytem w listopadzie jest książka "Nie ma nieba" Jolanty Kosowskiej.
Jeżeli nie mieliście jeszcze okazji przeczytać wymienionych książek, to zachęcam Was do przeczytania recenzji o nich. Być może zainspirują Was, aby po nie sięgnąć lub  sprezentować komuś na Mikołaja lub pod choinkę.

   Sekrety i kłamstwa ocena 7/10

  Ja chyba zwariuję ocena 7/10
 Milczący świadek ocena 7/10
 Ty i ja dwa różne światy ocena 7/10
 Nie ma nieba ocena 8/10
 Biuro M ocena 7/10
 Dobra matka ocena 7/10
 Anioł na śniegu ocena 7/10
 Ważka ocena 7/10

Podsumowując
Przeczytałam  9 książek, które zawierały w sumie 2 087 stron.
Średnio na dzień wypadało do przeczytania 70 stron.

Podium w odsłonach czytelniczych zdobyły następujące książki:

I miejsce Nie ma nieba
II miejsce Dobra matka
III miejsce Ty i ja dwa różne światy

W listopadzie odwiedziliście mnie  1542 razy.

Dziękuję Wam za odwiedziny i zapraszam do kolejnych wizyt na moim blogu oraz zaobserwowania go.



Jeżeli czytałyście/czytaliście już te książki, proszę podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami.
Jeżeli jeszcze nie miałyście/mieliście okazji zapoznać się z ich treścią, 
może  moja opinia  skłoni do przeczytania powyższych propozycji literackich. 
Czekam na Wasze komentarze.





Komentarze