Podsumowanie maja


Witam was serdecznie i zapraszam na krótkie podsumowanie maja!

Maj minął mi bardzo szybko, sama nie wiem jakim cudem dzień za dniem przemknął jak pendolino. Może to za sprawą ciekawych książek, które miałam przyjemność przeczytać. Wśród nich pojawiły się nowości, które miały swoją premierę w maju. 

Miałam sposobność objąć patronatem "80 gramów" Jolanty Bartoś. Napisałam rekomendacje dla "Czerwonej zemsty" Krzysztofa Golucha, która jest debiutem autora oraz dla czterotomowej serii "Gej w wielkim mieście" Mikołaja Milcke

Pośród książek obyczajowych znajdziecie również kryminały oraz książki historyczne, które towarzyszył mi podczas majowych wieczorów. Jak zapewne wiecie, prowadzę comiesięczny ranking recenzji o książkach.

 W maju podium zdobyła "Czerwona zemsta" czemu wcale się nie dziwię, gdyż autor napisał świetną książkę. Dlatego postanowiłam zorganizować book tour z tą książka. Nabór do book tour niebawem ogłoszę, bądźcie czujni, aby nie ominęła was taka wspaniała zabawa.

Tradycyjnie poniżej zamieszczam linki do recenzji przeczytanych w maju książek, serdecznie zapraszam do lektury i komentowania. Jestem ciekawa czy którąś z wymienionych książek już przeczytaliście.

 recenzja
 recenzja, rekomendacja, debiut premiera 30.05.2019

recenzja
 recenzja, rekomendacja, premiera 23.05.2019
recenzja
recenzja, book tour
 
 recenzja, rekomendacja, premiera 23.05.2019
 recenzja,

Odnaleziony portret — Marian Piegza
 recenzja
 recenzja, patronat, premiera 24.05.2019
recenzja
 
recenzja

 recenzja


Podsumowując
Przeczytałam  13 książek, które zawierały w sumie 3 988 stron.
Średnio na dzień wypadało do przeczytania 129 stron.

Podium w maju w odsłonach czytelniczych zdobyły następujące książki:


I miejsce Czerwona zemsta  
II miejsce 80 gramów
III miejsce Nie w moim typie

W maju odwiedziliście mnie  1 689 razy.



Dziękuję Wam za odwiedziny i zapraszam do kolejnych wizyt na moim blogu oraz zaobserwowania go.




Jeżeli czytałyście/czytaliście już te książki, proszę podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami.
Jeżeli jeszcze nie miałyście/mieliście okazji zapoznać się z ich treścią, 
może  moja opinia  skłoni do przeczytania powyższych propozycji literackich. 
Czekam na Wasze komentarze.


Komentarze

  1. Gratuluję wspaniałego wyniku. Czytałam Latte z walerianą i bardzo mi się podobała. Jeśli chodzi o mnie, udało mi się przeczytać 9 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pozycje na twoim koncie. Oczywiście gratuluję wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że zachęciłam Cię do sięgnięcia po którąś z propozycji.

      Usuń

Prześlij komentarz