Podsumowanie sierpnia

Dzień dobry!
Wakacje minęły w ekspresowym tempie. Sierpień dla mnie był bardzo ciekawym miesiącem. Przeczytałam wiele interesujących książek, w tym nowości. Niektóre z nich zabrałam na urlop i zostały uwiecznione na zdjęciach z przepięknymi widokami mazurskimi. 

Przeczytałam:
  1. "Poranki na Miodowej" J. Szarańska, book tour
  2. "Ten jeden jedyny" D. Noszczyńska
  3. "Nigdy nie jest za późno" K. Janus, book tour
  4. "Uśpione pragnienia" A. Kołakowska
  5. "Cicha noc" M. Rogala
  6. "Lokator do wynajęcia" I. Banach, audiobook
  7. "Ostatni skok" M. Rogala
  8. "Pałac w Moczarowiskach" M. Ulatowska, J. Skowron
  9. "Miłość pod naszym niebem" S. Kubik
  10. "Najmilszy prezent"  A Krawczyk
  11. "Zawsze w porę" A. Krawczyk
  12. "Brudna sprawa" R. Dugoni, book tour

Ukazały się wywiady z:
  1. Anną Głowacz,
  2. Beatą Anną Piersiak.


29 sierpnia miał premierę mój patronat "Tenebris" Jolanty Bartoś. Na okładce znajdziecie blurb, który miałam okazję napisać. Recenzja ukaże się niebawem. Książkę z imienną dedykacją możecie zakupić u Autorki. Kontakt poprzez stronę autorską.

 


Wrócił do mnie book tour "Inną drogą" Joanny Zając. Podsumowanie book tour znajdziecie tutaj.

Do 7.09.2020 r. trwają zapisy do book tour "Taniec słonecznika" Beata Anna Piersiak. Zachęcam do wzięcia udziału w book tour.

W sierpniu wyruszyły w Polskę dwa book toury:
W piekle pandemii,
Sekrety Welu.

Na fanpagu do 7.09.2020 trwa konkurs, w którym można wygrać mój książkowy patronat: 
  1.  "Sekrety Welu"  Anny Balińskiej wraz z imienną dedykacją (kliknij).

Podsumowanie 
Przeczytałam  12 książek, które zawierały w sumie 4 326 stron.

W odsłonach czytelniczych podium zdobyły następujące książki:

I miejsce  
"Zawsze w porę" A. Krawczyk,
II miejsce "Lokator do wynajęcia" I. Banach, 
III miejsce "Cicha noc" M. Rogala.

W sierpniu najczęściej czytaliście wywiad z Anną Głowacz.

Odwiedziliście mnie 3 656 razy.

Dziękuję wam, że mnie odwiedzacie i zostawiacie komentarze.  Dzięki temu blog żyje i wiem, że to co robię interesuje was, a mnie sprawia przyjemność. Dajecie mi motywację do dalszych działań czytelniczych.  


Jestem ciekawa czy czytaliście którąś z przeczytanych przeze mnie książek? A może macie dopiero zamiar?

Komentarze

  1. Ogrzała mnie swym ciepłem "Miłość pod naszym niebem" Sylwii Kubik. Po tę książkę naprawdę warto sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przeczytanych przez Ciebie książek najchętniej przytałabym książki Małgorzaty Rogali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych przeczytanych 11 idealnych dla mnie /niektóre już przeczytane też, pozostałe w planach zdobycia/. Po prostu kocham nasze polskie autorki, powieści obyczajowe, te z humorem także, z historią w tle...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku :) Jestem bardzo ciekawa książek Pani Rogali i mam nadzieję, że uda mi się po nie sięgnąć. Nie mogę się także doczekać obu book tourów w których uczestniczę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz