Podsumowanie marca

Dzień dobry!
Dzisiaj przyszła pora na krótkie podsumowanie marca. Nie był to miesiąc, w którym chciałam pobić rekord czytelnictwa. Tym razem postawiłam na czytanie dla przyjemności, w zwolnionym tempie, aby móc delektować się czytaną lekturą. I wiecie co? Dobrze mi z tym. Wbrew pozorom zebrała się całkiem spora kolekcja. Tematyka książek była różnorodna, bo przeczytałam powieść historyczną, obyczajową oraz kryminał. Wśród czytanych książek najmniej spodobał mi się "Kruk andaluzyjski" Katarzyny Dryńskiej. Najwyżej uplasowały się dwie książki "Czerwona zemsta II" Krzysztofa Goluch oraz "Rzeka kłamstw" Edyty Świętek, które skradły moje czytelnicze serce.

W marcu:
-  w podróż wyruszyła książka "Słowiański amulet" - link tutaj. Już pojawiły się pierwsze opinie uczestniczek book tour,

- ukazał się wywiad z Januszem Muzyczyszyn,

- przeczytałam
  1. Zniknięcie Sary
  2. Uważaj o czym śnisz book tour
  3. Czerwona zemsta II  patronat, premiera będzie w lipcu 2020 r.
  4. Pensjonat na wrzosowisku
  5. Kruk andaluzyjski
  6. Testament Ariany
  7. Oddaj albo giń!
  8. Rzeka kłamstw.
W marcu premierę miały książki, które blog Czytam dla przyjemności objął patronatem:

  1. Pensjonat na wrzosowisku Anna Łajkowska - 25.03.2020
  2. Testament Ariany Françoise Bourdin - 11.03.2020


Podsumowanie marca
Przeczytałam  8 książek, które zawierały w sumie  2 744 stron.

W odsłonach czytelniczych 
podium zdobyły następujące książki:
II miejsce Czerwona zemsta II,
III miejsce Czerwona zemsta,

Wśród wywiadów najczęściej czytaliście Wywiad z Januszem Muzyczyszyn.

Odwiedziliście mnie  2 122 razy. 

Dziękuję wam, że mnie odwiedzacie i zostawiacie komentarze.  Dzięki temu blog żyje i wiem, że to co robię interesuje was, a mnie sprawia przyjemność. Dajecie mi motywację do dalszych działań czytelniczych.  

Komentarze

Prześlij komentarz