Podsumowanie czerwca



Dzień dobry!
Czerwiec minął nawet nie wiem kiedy. Był to dla mnie bardzo intensywny miesiąc pod względem czytelniczym. Przeczytałam wiele nowości, ukazały się dwie recenzje przedpremierowe moich patronatów oraz wzięłam udział w dwóch book tourach. Wśród przeczytanych książek znalazły się powieści obyczajowe, kryminalne oraz historyczne. Moje czytelnicze serce skradła saga Grzechy młodości Edyty Świętek. W czerwcu premierę miały "Szczyty chciwości", które są 4 tomem sagi Grzechy młodości. Z niecierpliwością teraz wyglądam kolejnego tomu tej sagi 😀.

W czerwcu:

- Miałam okazję wziąć udział w 2 book tourach
  1. Dziewczyna od trawnika,
  2. Powrót do tradycji.
- Zorganizowałam book tour z książką Zielona 13. Książka jest  już u drugiej osoby.

- Do 5 lipca 2020 trwają zapisy do book tour Latarnik.

- Są jeszcze miejsca w następujących book tourach:
 Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moich book tourach.

- Zakończył się book tour z książką "Czubek" Bożeny Kraczkowskiej. Podsumowanie znajdziecie tutaj.

- Przeczytałam
  1. Punkt widzenia Małgorzata Rogala
  2. Rozmerdane święta Agnieszka Olejnik
  3. Róża wiatrów Agnieszka Krawczyk
  4. Dziewczyna od trawnika Dorota Pasek book tour
  5. Szczyty chciwości Edyta Świętek
  6. Gruzińskie wino Anna Pilip
  7. Chemik Piotr Wójcik
  8. Powrót do tradycji Małgorzata Kasprzyk book tour
  9. One Katarzyna Woś
  10. Taniec słonecznika Beata Anna Piersiak
  11. Poplątane ścieżki Agata Sawicka patronat, premiera 1.07.2020
  12. Miłość na wrzosowisku Anna Łajkowska patronat, premiera 1.07.2020
  13. Głodnemu trup na myśli Iwona Banach
  14. Zapowiada się piękny dzień Seweryna Szmaglewska
Podsumowanie 
Przeczytałam  14 książek, które zawierały w sumie 4 863 stron.

W odsłonach czytelniczych podium zdobyły następujące książki:

Odwiedziliście mnie  2 183 razy. 

Dziękuję wam, że mnie odwiedzacie i zostawiacie komentarze.  Dzięki temu blog żyje i wiem, że to co robię interesuje was, a mnie sprawia przyjemność. Dajecie mi motywację do dalszych działań czytelniczych.  


Jestem ciekawa czy czytaliście którąś z przeczytanych przeze mnie książek? A może macie dopiero zamiar?

 

Komentarze

  1. Najbardziej jestem ciekawa książki Małgorzaty Rogali i Edyty Świętek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkich osiągnięć! Nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek, ale może jeżeli przyjrzę im się bliżej, to coś mnie zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz