Podsumowanie października


Witam was serdecznie!
Czas tak szybko mi mknie, że jestem bardzo zdziwiona, że niedługo już koniec roku. Nadeszła pora na krótkie podsumowanie mojego czytelnictwa. W październiku miałam możliwość przeczytania kilka nowości. Oczywiście nie zabrakło też book tour, które są dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem. Obserwuję coraz większe zainteresowanie wśród czytelników tą formą czytelnictwa, która nie tylko daje możliwość przeczytania ciekawej książki, ale także nawiązania znajomości z uczestnikami book tour oraz autorami. Jestem ciekawa czy wy uczestniczycie w book tour?

W październiku ogłosiłam zapisy do book tour czytaj z dzieckiem z "Purpurowym gniazdem" Bożeny Kraczkowskiej. Książka wyruszy w swoją podróż już 4 listopada 2019 r. 

Możecie jeszcze zapisać się do 8 listopada 2019 r.  do projektu wędrującej książki z "Zeszytem do historii" Angeliki Jędryki. 

W zanadrzu mam dla was jeszcze trzy książki, które są przeznaczone na book tour, dlatego bądźcie czujni, gdyż zapisy pojawią się niebawem.

Poniżej zostawiam wam krótkie streszczenie października. 

Wywiad:
Bożena Kraczkowska

Lista książek:
  1. Sekret guwernantki
  2. Powroty i wspomnienia book tour
  3. Nauczyciel book tour
  4. Włoski nauczyciel
  5. Odkąd cię poznałam
  6. Purpurowe gniazdo
  7. Dar serca
  8. Odwyk book tour
  9. Bezpieczny port
  10. Chodzi lisek koło drogi book tour


Podsumowanie

Przeczytałam  10 książek, które zawierały w sumie 4 196 stron.
Średnio na dzień wypadało do przeczytania 135 stron.

W październiku w odsłonach czytelniczych 
podium zdobyły następujące książki:

I miejsce Purpurowe gniazdo,

II miejsce Odkąd cię poznałam,
III miejsce Włoski nauczyciel,

wśród wywiadów najczęściej czytaliście:

Wywiad z Krzysztofem Goluch,
Wywiad z Bożeną Kraczkowską.

Odwiedziliście mnie  4 332 razy.



Dziękuję Wam za odwiedziny i zapraszam do kolejnych wizyt na moim blogu oraz zaobserwowania go.


Jeżeli czytałyście/czytaliście już te książki, proszę podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami.
Jeżeli jeszcze nie miałyście/mieliście okazji zapoznać się z ich treścią, 
może  moja opinia  skłoni do przeczytania powyższych propozycji literackich. 
Czekam na Wasze komentarze.

Komentarze

  1. Gratuluję wyniku czytelniczego. Czytałam książkę Dar serca i bardzo mi się podobała.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku. Z twojej listy nie czytałam żadnego tytułu. Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zaczytanego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za tak piękne wyróżnienie Purpurowego Gniazda. Serdecznie pozdrawiam - Bożena Kraczkowska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie :) Ja jeszcze czekam na Odwyk :) Bardzo jestem ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz