Podsumowanie grudnia i roku 2019

Witam was serdecznie!
Koniec roku skłania do podsumowań. Co dobrego nam się przydarzyło. O złych chwilach lepiej nie wspominać, aby jak najszybciej o nich zapomnieć.

Zacznę od podsumowania grudnia, który był bardzo pracowitym miesiącem dla mnie. W grudniu miały premierę trzy książki, które objęłam patronatem medialnym :

  1. Próba sił T. S. Tomson - debiut,
  2. Anathema Piotra Podgórskiego,
  3. Inną drogą Joanny Zając - debiut.
Każda z tych lektur ma swój niepowtarzalny klimat. Każda z nich doprowadziła mnie do łez i wielu wzruszeń. Zawierają one przesłanie, które pozwala czytelnikowi inaczej spojrzeć na otaczający go świat. Pozwalają docenić to co posiada i jak wiele los podarował każdemu z nas. Czy czytaliście te książki? Jeżeli jeszcze nie, to gorąco zachęcam do czytania.

Wywiady, które zostały przeprowadzone w ramach konkursu "Zadaj pytanie autorowi i wygraj" 




  • Wywiad z T. S. Tomson
  • Wywiad z Piotrem Podgórskim
  • Wywiad z Joanną Zając


  • Powróciła do mnie "Czerwona zemsta" Krzysztofa Golucha, która brała udział w II edycji book tour. Podsumowanie znajdziecie tutaj. W drodze jest jeszcze "Czerwona zemsta" z I edycji, która już niedługo wróci do mnie :).

    Książki przeczytane w grudniu

    Podsumowanie grudnia

    Przeczytałam  13 książek, które zawierały w sumie  4 538 stron.
    Średnio na dzień wypadało do przeczytania 147 stron.

    W grudniu w odsłonach czytelniczych 
    podium zdobyły następujące książki:

    I miejsce Inną drogą ,
    II miejsce Sen
    III miejsce Dziewczyna z warkoczem,

    wśród wywiadów najczęściej czytaliście Wywiad z Piotrem Podgórskim.

    Odwiedziliście mnie  9 285 razy. 

    Podsumowanie roku 2019

    Patrząc na listę przeczytanych książek w 2019 r. jestem w szoku. Jakim cudem udało mi się przeczytać aż 128 książek? Jest tylko jedno wytłumaczenie, trening czyni mistrza i z każdą przeczytaną książką czytam coraz szybciej. Plan przeczytania 52 książek został wykonany w 246 %, czuję się jak przodownik czytelnictwa :), a wszystko to za sprawą lektur, które miałam okazję czytać. Nie powiem, że wszystkie mnie zachwyciły, ale nie było źle. Poznałam twórczość wielu ciekawych autorów, także debiutantów. 

    Miałam przyjemność objąć patronatem medialnym następujące książki:

    1. 80 gramów Jolanta Bartoś,
    2. Narzeczona z secon -handu Agata Bizuk,
    3. Furia Jolanta Bartoś,
    4. Anathema Piotr Podgórski,
    5. Próba sił T. S. Tomson,
    6. Inną drogą Joanna Zając.
    Udzieliłam rekomendacji niżej wymienionym książkom:
    1. Gej w wielkim mieście Mikołaj Milcke
    2. Chyba strzelę focha Mikołaj Milcke
    3. Nie w moim typie Mikołaj Milcke
    4. Trzy po trzy Mikołaj Milcke
    5. Czerwona zemsta Krzysztof Goluch
    Dziękuję autorom oraz wydawnictwom za okazane zaufanie.


    Book tour (wędrująca książka)

    Wzięłam udział w 41 book tourach, które zostały zorganizowane przez blogerów oraz autorów. Lista znajduje się tutaj.
    Ja zorganizowałam 14 book tourów, w tym dwa book toury były podwójne - Trzy razy miłość Jolanty Kosowskiej oraz Czerwona zemsta Krzysztofa Golucha. Cztery book toury już zakończyły się. Szczegóły znajdziecie tutaj.



    Na szczególną uwagę zasługuje post Książki polecane przez blogerki pod choinkę, który napisałam wspólnie z koleżankami blogerkami.


    Dziękuję Wam za odwiedziny i zapraszam do kolejnych wizyt na moim blogu oraz zaobserwowania go, jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście.








    Komentarze

    1. Gratuluję wyniku. U mnie w grudniu 4 książki udało się przeczytać, a wogóle w 2019r to 42 książki.
      Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku :)
      www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Gratuluję wyników czytelniczych. 😊

      OdpowiedzUsuń
    3. Świetny wynik czytelniczy, u mnie niestety dużo mniej i ciagle brak czasu :(

      OdpowiedzUsuń
    4. Gratuluje wyniku :) u mnie 52 książki także udało się spełnić wyzwanie :) Mam nadzieję, żę w tym roku będzie jeszcze lepiej :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Super podsumowanie. Widzę, że to był bardzo zaczytany rok. Gratulacje.

      OdpowiedzUsuń
    6. Wspaniały wynik :) Serdecznie gratuluję :)

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz